![]() |
Hlavní stránka |
Škola |
Doprava |
Táboření a kluby |
Reportáže |
Fotografie |
Témata |
Ostatní |
Rozcestník |
Ke stažení |
Sázky |
Návštěvní kniha |
Kalendář |
Kontakt |
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
![]() Vlečka České Budějovice - ASPERA České Budějovice |
Následující text byl převzat z tématu Vlečka České Budějovice - továrna na kovové zboží: Faktografie
HistorieVlečka byla vystavěna v roce 1912 do Továrny na železné a kovové zboží, později změněné na Šroubárnu, poté MOTOR n.p., později MOTOCO a v současnosti (2017) Aspera. Vlečka má úřední povolení č. 4664 (2016), dlouhou dobu však není pojížděna a jak se jeví, ani v blízké době nebude. PopisVlečka odbočuje ze stanice České Budějovice v km 117,585 v přímém pokračování výtažné koleje č. 200, překračuje přejezdem společně s tratí do Summerau Křižíkovu ulici v Českých Budějovicích a po necelých 100 m vchází branou do areálu společnosti Aspera (původní strojírna po přestavbě slouží jako prodejní sklad elektromateriálu). Zhruba po 80 m se na spojovací koleji vlečky nachází jediná výhybka, která ji propojuje s kolejí vedoucí rovnoběžně podél jižního okraje skupiny skladových budov. Kolej je na obou koncích ukončena jako kusá. Z dostupných informací nebylo zjištěno, že by se vlečka ani v minulosti v areálu složitěji větvila. Článek na dané téma si můžete přečíst rovněž na serveru Správným směrem.cz Článek ze dne 1. 5. 2014 byl naposledy upraven dne 12. 9. 2017 a zobrazen celkem 20397×, naposledy dne 8. 10. 2025 v 12:21.
|
Autor: Viktora | Čas: 11. 9. 2017, 21:14 | |
Vystavěna v roce 1912 do Továrny na železné a kovové zboží, poté Šroubárna, poté MOTOR n.p., poté firma MOTOCO, poté Aspera. Vlečka má úřední povolení (2016), dlouhou dobu však není pojížděna a jak se jeví, ani v blízké době nebude. Odbočuje v žst. České Budějovice, km 117,585 v přímém pokračování výtažné koleje č.200 | ||